18. joulukuuta 2013

It's the most beautiful time of the year,lights fill the streets spearding so much cheer

IMG_2222
IMG_2446
IMG_2249
IMG_2454
IMG_2371
IMG_2210

6 yötä ja on joulu! ihanaa ku on joulukuu,on päässy jo laskettelemaa mitä mä oon ikävöiny niin paljon et vihdoin se odotus palkittiin.Nyt joulukuussa mun veli pääs ylioppilaaks (ylioppinut…not),tää alkanu viikko on menny jokapäivä lahjoja ostelemessa ja koulun vikat kokeet on vihdoin ohi.Ootan tosi paljon joulua koska me lähetään koko perhe +isovanhemmat ja tädit yhessä ylläkselle viikoks.Oon kans tehny ittelleni lupauksen et mä kuvailen niin paljon et siihen jo kyllästyy koska vihdoin mul on mahollisuus ikuistaa joka hetken mitä vietän sielä.Meil on perjantaina koulussa joulujuhla mikä ei oikeen innosta eikä sekään et meil on vielä erikseen lauantaina koulua koska me haetaan vaan tokarit ja mennään kotiin.Logiikka? Vihdoin lähenee kans vuos 2014 mitä tuskin maltan oottaa vaikka tavallaan toivoisin 2013 vuoden olevan vielä hitusen pidempi miltä se on tuntunu.Toivottavasti pääsen vielä kirjottelemaa ennen sunnuntaita.ps.Oon niin ilonen et mul vihdoin on syttyny taas into tähän.Good night!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti