21. joulukuuta 2013

WORLD HAPPIEST GIRL



Jesjes,nyt se alko!Nimittäin se loma jota ollaa ootettu ku kuuta nousevaa ja panostettu niin paljon koulussa et tää ollaan ansaittu.Eilen vietettii joulujuhlaa ja se meni nopeesti ohi,tänää oli todistusten jako  ja täälä itseasias kirjottelee maailman onnellisin tyttö!Sain nostettua mun viime kesän 6.5 keskiarvon 7.25 mikä on mulle todella hyvä!Suurin yllättys oli et nostin käytöksen 9,yleensä en huomioi sitä ku arvaan aina et se on se 8.(Paras joululahja mitä voin ittelleni antaa).Nyt on ihanaa lähtee ensyönä sinne ylläkselle ja viettää loppu joulukuu yhessä tärkeitten ihmisten kaa ja mulle tärkeistä tärkeimmän laskettelun kaa.Tänää tehtii nopeesti loput ostokset ja nyt ollaan valmiita niitten suhtee!Jatkan pakkailuja ja valmistumista lähtöön.Jos en kerkee tula ennen aattoa kirjottelemaan niin; Hyvää joulua kaikille!

5 kommenttia :

  1. hitsi sä oot kaunis!! ja mun oli 7.7, viimeks oli 7.3 :-)
    http://pinjantattimaailma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos hurjasti!! säki oot nostanu hyvin tota ni tiiät miten hienolt tuntuu! muista säki panostaaa lisää :-)

      Poista
  2. Vähnkö oot nätti!! :) Mun ka oli viime tokaris (sain marraskuus, seuraavan tammikuus) joku 8.5 ;)
    http://directionerin-elamaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. apua kiitos :) no sähän oot hyvä koulus !!

    VastaaPoista